Vi er en nystartet klubb for alle i Fredrikstad og Østfold-området som vil spille brettspillet Go. Vi møtes månedlig, på St. Croix-huset i kafeen i første etasje. Alle er velkommen, enten du kjenner spillet fra før eller er nysgjerrig på å lære reglene.
Hver første mandag i måneden.
Fra klokken 18.00
På St. Croix-huset, i kafeen i første etasje.
Treff etter sommerferien 2026:
07.09., 05.10., 02.11., 07.12.
Hvis du er nybegynner, er det bare å møte opp, så lærer vi deg spillet og tar noen runder.
Du kan lese mer om Go ved å klikke her.