Velkommen til Fredrikstad Go-klubb

Vi er en nystartet klubb for alle i Fredrikstad og Østfold-området som vil spille brettspillet Go. Vi møtes månedlig, på St. Croix-huset i kafeen i første etasje. Alle er velkommen, enten du kjenner spillet fra før eller er nysgjerrig på å lære reglene.

Hver første mandag i måneden.

Fra klokken 18.00

På St. Croix-huset, i kafeen i første etasje.

Treff etter sommerferien 2026:

07.09., 05.10., 02.11., 07.12.

Hva er Go?

Go er et strategispill for to personer, og det er et av verdens eldste spill; også kjent som Weiqi (på kinesisk) og Baduk (på koreansk). Reglene til spillet er enkle, men det tar en livstid eller to å mestre.

Hvis du er nybegynner, er det bare å møte opp, så lærer vi deg spillet og tar noen runder.

Du kan lese mer om Go ved å klikke her.